четвер, 11 травня 2017 р.

Виконання Стратегії розпочинаємо з впровадження Програми місцевих ініціатив

28 квітня 2017 року в міській раді пройшла нарада керівництва Почаївської міської ради з активом громади щодо початку впровадження «Стратегія розвитку Почаївської міської об’єднаної територіальної громади на 2017-2027рр.». Головною темою розмови було обговорення Програми впровадження місцевих ініціатив Почаївської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік.

В нараді прийняли участь міський голова, депутати, члени виконкому, представники громади. На нараду також були запрошені експерти Тернопільської обласної громадської організації «Гуртом!».
Розпочав нараду заступник міського голови Андрій Чубик, котрий представив присутнім проект Програми впровадження громадських ініціатив на 2017 рік.
– Впровадження Стратегії розвитку громади ми розпочинаємо з реалізації Програми впровадження громадських ініціатив. – зазначив виступаючий. – Адже успішність нашого стратегічного розвитку напряму залежить від активної участі мешканців громади. Програма складається з двох етапів. На першому етапі буде проведено пілотний конкурс громадських проектів «Бюджет громадських ініціатив-2017». Цей етап включає реалізацією найкращих проектів вже в цьому році. На другому етапі, в вересні-жовтні пройде конкурс для визначення проектів-переможців, які будуть профінансовані в 2018 році.
Експерт ТОГО «Гуртом!» Ігор Ковалик розповів присутнім, як подібні ініціативи впроваджуються в інших громадах, що з найкращого досвіду можна запозичити Почаївській громаді, а яких помилок бажано уникнути. Також він коротко зупинився на завданнях проекту «Експертна підтримка впровадження Стратегії розвитку Почаївської об`єднаної громади», який виконується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Далі виступив міський голова Василь Бойко:
– Бюджет громадських ініціатив - це гарна можливість розвитку взаємодії міської ради і громади. І тут, на мою думку, важливим є наступне. Міська рада прийняла рішення про виділення частини міського бюджету для втілення найкращих громадських ініціатив. Загальна сума коштів, зарезервованих в 2017році для програми впровадження місцевих ініціатив складає 70000грн.
Але потрібно, щоб і самі мешканці проявили активність і подали свої проекти для участі в конкурсі. Якщо не буде подано проектів – то з чого вибирати? В зв’язку з цим перед нами постає подвійне завдання.
По-перше, нам необхідно вчасно донести до людей інформацію про конкурс. Для цього ми задіємо сайт міської ради, соціальні мережі, будемо розповсюджувати друковану інформацію про конкурс. В поширені серед громади інформації про конкурс ми будемо вдячні допомозі волонтерів з числа мешканців громади. По-друге, нам треба навчити людей, як правильно підготувати свої проекти для подачі їх на конкурс. І в цьому нам допоможуть експерти ТОГО «Гуртом!» Ігор Ковалик та Сергій Хлєбас, котрі разом з нами розробляли в 2016 році Стратегію розвитку Почаївської громади. Принагідно, я хочу подякувати Міжнародному фонду «Відродження» за надання фінансової підтримки при розробці нашої Стратегії.
Проведення Конкурсу громадських проектів-2017 складається з розробки нормативної бази, інформаційної кампанії, оцінки проектів та визначення переможців, реалізації громадських проектів та оцінки якості їх виконання. Одним із перших кроків є створення організаційного комітету Конкурсу. Учасники наради обговорили завдання оргкомітету та кандидатури до його складу. Перше засідання оргкомітету заплановано на п’ятницю, 5 травня 2017р. На ньому буде обговорено пакет документів, які регламентують проведення Конкурсу.

Цього ж дня в приміщенні місцевого історико-художнього музею відбулася робоча зустріч експертів ТОГО «Гуртом!» з групою представників Почаївської громади. На ній експерти розповіли про Програму впровадження місцевих ініціатив Почаївської міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік та відповіли на запитання щодо умов  участі почаївчан в пілотному конкурсі громадських проектів «Бюджет громадських ініціатив-2017».


Інформацію підготував Сергій Хлєбас. 

Немає коментарів:

Дописати коментар